Monday, January 3, 2011

Salam Tahun Baru

Salam tahun baru 2011..
hihihi...kelakar plak rasanya, merangkak-rangkak nak buat blog, akhirnya...siap juga.
Bercakap mengenai tahun baru, saya nak listkan azam tahun baru saya...(cam byk je bunyinya):-

1.Kerja tetap (gomen..kalo dptla...)

ini azam sy yg sy renew tiap2 thn..dr zaman bujang smpai dah beranak ni, saya asyik g interview jer..kejenyer..HARAM...1 pun x sangkut. Haha...thn ni sy berazam nak cr kabel, sbb tiap2 thn sy bgt telus g interview..xder kabel2, jd thn ni nak pasang kabel (ader kabel ke??)

2. Cari duit lebih (sbb tu sy buat blog)

ini pun saya renew gak, hahaha......sbb tiap thn azam x tercapai.


itu je kot azam saya setakat hari ini (03/01/2011)..Saya harap sangat moga azam sy yg no 1 tu, thn depan tak direnew lg..huhu

1 comment: