Friday, January 21, 2011

Status FB yang meloyakan tekak

Salam..selamat pagi

Seperti biasa, sampai opis on pc kemudian bukak FB. Aduii agak loya pagi2 camni bila ada kawan2 letak status yang poyo.Dahla aku x sarapan lagi, maunya tak selera nak makan sampai ptg ni.

Aku paham bila ada yg ckp"Fb aku..suka ht akula, kalo x suka jgn baca".Memang itu hak korang nak tulis apa pun tapi hormatilah jugak hak org lain yg terbaca status korang tu.
Pilihan yang aku ade..'hide' je.hehe..

Agak-agak korang loya tak bila baca status camni " lambat sampai opis arini, letih "ot"mlm td n bgn pun lambat gak, pastu rambut pun x sempat kering" (korang pikir cam  aku pikir tak??)

p/s: apa status fb korang arini

4 comments:

  1. haha.. mcm 'sesuatu' jek.. tak baik buruk sangka.. huhu

    ReplyDelete
  2. saya ada 1 yg gitu, bila dah kenal ok je budaknya. tak ambil pot sgt. yg penting isinya saja.

    ReplyDelete
  3. ignorekan aje.Memang adakala rasa meluat baca status2 yang tak menjana minda..

    ReplyDelete